grim reaper anyone?

  • Discuss grim reaper anyone? in the Bike Check forum in area BMX Forum Show-Off; Frame eastern grim reaper Fork eastern ultra slims Headset pig impact(sealed) Stem odyssey elementary Bars united squad. Grips aniamal Brake... ...
ColourOfMoney

ColourOfMoney

New Member
grim reaper anyone? post #1
Frame eastern grim reaper
Fork eastern ultra slims
Headset pig impact(sealed)
Stem odyssey elementary
Bars united squad.
Grips aniamal
Brake Lever odyssey trig
Brake cable snafu astro glide
Brakes fly bikes
Pedals sealed wellgo magnesrium
Crank fly
Bottom Bracket spanish(sealed)
Sprocket 25 tooth Profile ti
Chain kmc lite
Seat macneil cavas
Seatpost macneil stump
Seatpost Clamp internal seat clamp in frame
Front Tire khe mac dirt
Front Rim 36 hole rm animal(purple)
Front Hub 36 proper(sealed)
Front Spokes pink,blue,yellow,green spokes
Rear Tire khe lite
Rear Rim 36 hole rm animal(purple)
Rear Hub 36 hole profile ss mini
Rear Spokes pink,blue,yellow,green
Freewheel/Cog 9 tooth ti driver
Pegs **** no
Special Mods i have a plastic gyro plate that i made.






 
mikemilleruk

mikemilleruk

New Member
grim reaper anyone? post #2
nice colours!! and boost. 1footed table??
have some rep!
 
wildmanpro38

wildmanpro38

New Member
grim reaper anyone? post #3
looking nice love the spokes and the stem
+ rep
 
CodyPrince

CodyPrince

New Member
grim reaper anyone? post #4
Tilt That Seat Man Comfort>ugliness
 
Q

Quid

New Member
grim reaper anyone? post #5
Sick bike man. Nice table.
 
ColourOfMoney

ColourOfMoney

New Member
grim reaper anyone? post #6
Tilt That Seat Man Comfort>ugliness
hahaha yeah i know aye lad.


its that *** seat it wont go back anymore for some reason. im getting the kink seat soon anyways :D




and if you guys want more pics ive got em.


i was trying fronties yesterday!
 
TheAzMyster

TheAzMyster

New Member
grim reaper anyone? post #7
dam you and your purple rims
spokes are sick haha
 
ColourOfMoney

ColourOfMoney

New Member
grim reaper anyone? post #8
dam you and your purple rims
spokes are sick haha
haha :p i just like them OK! haha


i painted it today so now its all purple except the hanggers :D
 
TheAzMyster

TheAzMyster

New Member
grim reaper anyone? post #9
all of your bike is purple now? picatures?
 
08SubieWrx

08SubieWrx

New Member
grim reaper anyone? post #10
Niceee man!! and more pics!!
 
ColourOfMoney

ColourOfMoney

New Member
grim reaper anyone? post #11
all of your bike is purple now? picatures?
yeah man but i only have one atm sorry.




sorry for the crappy picture. :(

but you get the point ITS PURPLE haha
 
Patrickk

Patrickk

New Member
grim reaper anyone? post #12
and you have a wethepeople recon 09 too?
 
KenKetchum

KenKetchum

New Member
grim reaper anyone? post #13
+rep


<333
 
ColourOfMoney

ColourOfMoney

New Member
grim reaper anyone? post #14
and you have a wethepeople recon 09 too?
not the recon the crysis

and im only getting it for a cruiser bike.


might get afew things here and there for it.
 
CodyPrince

CodyPrince

New Member
grim reaper anyone? post #15
green, may i suggest the federal lite seat, i flesed mine at the nose with a fire torch thingy, feels awsome and ooks awsome.
 
CodyPrince

CodyPrince

New Member
grim reaper anyone? post #16
btw where in aus are you?
 
ColourOfMoney

ColourOfMoney

New Member
grim reaper anyone? post #17
btw where in aus are you?
i live like 5 mins outta a city called lismore. nsw


it has the crappest skatepark but you know. it will do haha
 
Patrickk

Patrickk

New Member
grim reaper anyone? post #18
not the recon the crysis

and im only getting it for a cruiser bike.


might get afew things here and there for it.
because in another thread you said you had a recon and it was nice.
 
ColourOfMoney

ColourOfMoney

New Member
grim reaper anyone? post #19
because in another thread you said you had a recon and it was nice.
:| the recon?

hmm which tread?


i dont have any other bike atm but im getting the crysis soon.
 
Satay

Satay

New Member
grim reaper anyone? post #20
i live like 5 mins outta a city called lismore. nsw


it has the crappest skatepark but you know. it will do haha
hey at least you have a park, unlike me :(. nice bike btw, have some rep!
 

New Topics

Top